HTML

Papír és Toll

Ez a blog olyan verseknek ad helyet, amelyek a ,,költő" világszemléletét, életcélját mutatják. Biztos vagyok benne, hogy lesznek akik egyetértenek ezen versek mondanivalójával, de lesznek olyan olvasók is, akik elutasítják és nem értenek vele egyet. A célom nem az, hogy egyetértsenek ezekkel a gondolatokkal, hanem az, hogy legalább elgondolkozzanak rajta. Várom továbbá a kedves olvasók gondolatait, meglátásait. Kellemes időtöltést!

Friss topikok

  • Rapidbuc: @Kzella: Köszönöm! Már elég rég posztoltam, de hamarosan felkerül 1-2 új ,,alkotás":) (2010.08.09. 09:42) A kalitka melege

Archívum

Versíró pályázat

2010.06.08. 16:36 Rapidbuc

        Kedves olvasóim! A bemutatkozás után először írok íly formában nektek. Visszajelzést ugyan még nem kaptam de a statisztikák azt mutatják, hogy a látogatók száma hol stagnál, hol pedig nő. Örülök, hogy tetszik, amit itt olvastok.

        A Balassi Intézet Márton Áron Szakkollégiumi igazgatósága meghirdette az V. Kárpát-medencei amatőr versíró pályázatát. Ezen a lehetőségen kapva én is beneveztem és kaptam már pozitív visszajelzéseket. Három verssel neveztem, ebből egyet közönségszavazatra lehetett jelölni. Ebben kérem most a segítségeteket. A verset itt olvashatjátok el és ugyanitt szavazhattok regisztrálás után. Előre is köszönöm azoknak, akik engem támogatnak. Ugyanakkor bátorítani szeretnék mindenkit, hogy nevezzen, ha úgy érzi meg akarja mutatni alkotásait másoknak is.

        Köszönöm a figyelmet és várom továbbra is a visszajelzéseket. Új versem is publikálásra kerül. Az Ars Poetica című költemény tükrözi mindazt amiről Írok és Írni fogok...persze meglepetések mindig akadnak:).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://papirestoll.blog.hu/api/trackback/id/tr112066023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása