HTML

Papír és Toll

Ez a blog olyan verseknek ad helyet, amelyek a ,,költő" világszemléletét, életcélját mutatják. Biztos vagyok benne, hogy lesznek akik egyetértenek ezen versek mondanivalójával, de lesznek olyan olvasók is, akik elutasítják és nem értenek vele egyet. A célom nem az, hogy egyetértsenek ezekkel a gondolatokkal, hanem az, hogy legalább elgondolkozzanak rajta. Várom továbbá a kedves olvasók gondolatait, meglátásait. Kellemes időtöltést!

Friss topikok

  • Rapidbuc: @Kzella: Köszönöm! Már elég rég posztoltam, de hamarosan felkerül 1-2 új ,,alkotás":) (2010.08.09. 09:42) A kalitka melege

Archívum

Nőnap

2010.06.03. 17:43 Rapidbuc

Diszkócsürkém, ez ma a te napod

Tudom, hogy tudod…te kapod

Az élettől a legszebbeket…

S én mit adjak…tán magamat neked?

 

Hisz tudod, hogy tudom-Nő vagy

Nő a szemed apróra ha kidülleszted

Nő a hajad, ha kiengedted,

Nő a melled-meddig? Nem értem eztet

 

Nő a hasad, mely ügyes kerek

Nő a segged, enyém simítsa, ne a te kezed

Járjon…ma én kényeztetek.

 

Nőjön nőiességed érzete mellettem

Mikor lényed magamba fektetem

E napot el nem felejtem

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://papirestoll.blog.hu/api/trackback/id/tr692054075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása