HTML

Papír és Toll

Ez a blog olyan verseknek ad helyet, amelyek a ,,költő" világszemléletét, életcélját mutatják. Biztos vagyok benne, hogy lesznek akik egyetértenek ezen versek mondanivalójával, de lesznek olyan olvasók is, akik elutasítják és nem értenek vele egyet. A célom nem az, hogy egyetértsenek ezekkel a gondolatokkal, hanem az, hogy legalább elgondolkozzanak rajta. Várom továbbá a kedves olvasók gondolatait, meglátásait. Kellemes időtöltést!

Friss topikok

  • Rapidbuc: @Kzella: Köszönöm! Már elég rég posztoltam, de hamarosan felkerül 1-2 új ,,alkotás":) (2010.08.09. 09:42) A kalitka melege

Archívum

Alkohol

2010.06.06. 18:28 Rapidbuc

Egy szál boxerben

Ülök a képernyő elébe

S írom e sorokat

Figyelmem elvonva

Dolgozik valami fátyol agyamban

Alkohol-szag orromban

S izét érzem torkomban

Gondűző borocska

Ringat engem álomba

Ez van, az van, mi van?

Nem értem teljesen

Tisztán, figyelmesen

Hallgatom, de nem értem

Mit a világ mond nékem.

Tán jobb is így, tán könnyebb

Ha az egészet fátyollal fedem

S teszem az eszem

Hogy nem merem s nem értem

Amivel itat a világ

S körém fogja mámorító szagát

Te részegítő, te butító

Te sorsokat fordító

Kárörömmel röhögöd

Hogy szennyed böfögöm

Nem emészthető, te is tudod

Széttöröm émelyítő poharod

Kiöntöm, elvetem

Véged, Én győztem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://papirestoll.blog.hu/api/trackback/id/tr592060931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása