HTML

Papír és Toll

Ez a blog olyan verseknek ad helyet, amelyek a ,,költő" világszemléletét, életcélját mutatják. Biztos vagyok benne, hogy lesznek akik egyetértenek ezen versek mondanivalójával, de lesznek olyan olvasók is, akik elutasítják és nem értenek vele egyet. A célom nem az, hogy egyetértsenek ezekkel a gondolatokkal, hanem az, hogy legalább elgondolkozzanak rajta. Várom továbbá a kedves olvasók gondolatait, meglátásait. Kellemes időtöltést!

Friss topikok

  • Rapidbuc: @Kzella: Köszönöm! Már elég rég posztoltam, de hamarosan felkerül 1-2 új ,,alkotás":) (2010.08.09. 09:42) A kalitka melege

Archívum

Ars Poetica

2010.06.08. 16:38 Rapidbuc

Egyed eme eledelt,

Hisz már annyi elvedelt

Korsó papírt feledel

S nézel fel, de el-

Gondolkoznod is kell!

Agyadat törni? Kell?

Töröm én, hisz kezemben a szerszám

Kiáltó szó a szám

Mit én mondok nem nagy szám?

Tessék akkor itt a fülszám!

Egyed már az eledelt

Te mindenéből levedlett

Minden lében megferdett

Szinét elvesztett, kifeslett…

Azt sem tudom milyen nevet

Illesszek…(lírai én nevet)

Látom a moslékot nyeled

S szavam mit sem ér neked

De esküszöm, hogy veled szenvedek,

Ha már senki sem szán neked

Egy irányjelző táblát

Nézd soraim irányát

Hisz benne találod önmagad vágyát

S minden kívánságát

Hisz én a te fejed is vagyok

Csak épp soha le nem fagyok

Ha beköszöntenek a fagyok

Én irányadó jel vagyok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://papirestoll.blog.hu/api/trackback/id/tr122066029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása